Samstag, 8. August 2020

 

Blumenstrauß Story, Acryl 30x40 cm Papier - Serie
Anfang April 2020


- Hallo Oma! Schau, ein kleines Geschenk für dich! Leider darf ich nicht zu dir hinauf, weiß du... Corona! Gestern habe ich dir am Telefon von den vollen Mülltonnen der Läden erzählt und du hast gesagt, ich soll was auch für dich mitbringen. Hier die Beute! Ich stelle sie vor die Eingangstür. Tschüss und eine dicke Umarmung, liebe Oma! Morgen komme ich wieder!


Virágcsokor story, akril 30x40cm papir - sorozat
2020 április eleje, Bajorország


- Szia mama, egy kis ajándék neked! Sajnos nem mehetek fel hozzád, tudod ... corona, Tegnap telefonon meséltem neked a boltok telis-tele szemeteskukáiról és azt mondtad hozhatok neked is ha találok valamit. Ime a zsákmány! Leteszem a bejárati ajtó elé, ott megtalálod! Szia és ölelés! Holnap jövök megint!




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen